Jak prowadzić zdalną naukę przy pomocy Google Suite

G Suite to zestaw narzędzi dla szkół i innych placówek szkolnych wspomagający pracę zdalną , przechowywanie danych w środowisku chmury, zarządzanie treścią i łatwą wymianę informacji w zespole czy organizacji. 

W zestawie znajdują się między innymi takie  narzędzia jak:

  • Wirtualny dysk (Dysk Google), w którym można łatwo przechowywać pliki czy dokumenty jak na zwykłym dysku twardym, którymi w bardzo łatwy sposób możemy się dzielić z innymi.
  • Narzędzia biurowe takie jak Arkusz kalkulacyjny (Arkusze Google) , zaawansowany edytor tekstu (Dokumenty Google) oraz narzędzie do tworzenia profesjonalnych prezentacji (Prezentacje
  • Hangouts Meet & Chat – narzędzie do telekonferencji (do 250 osób) i oczywiście czat firmowy. 
  • Google Classroom – narzędzie dedykowane dla szkół do zarządzania klasami, materiałami dydaktycznymi oraz pracami domowymi.

Więcej o elementach i narzędziach wchodzących w skład zestawu G Suite. 

Podstawowe korzyści:

  • Prosta i intuicyjna obsługa wszystkich narzędzi
  • Niewiarygodna łatwość zarządzania i dzielenia się treściami, dokumentami wśród instytucji, szkoły czy innej organizacji. 
  • Prywatność i bezpieczeństwo narzędzi Google zgodne z wymaganiami rozporządzenia RODO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *